sâmbătă, 26 februarie 2011

Dezamagit

Sunt dezamagit, pana si cei care au jurat ca ma inteleg mi-au intors spatele. Sunt oameni care au inercat sa ma inteleaga si au esuat, dar ei macar nu au promis nimic. Mai sunt si aceia care au jurat ca vor sa se schimbe, dar comportamentul lor da dovada ca nu au sa o faca nici-o-data. Stau tintuit la granita dintre invidie si gelozie, ma uit la oamenii normali si ma minunez, nu inteleg de ce sunt eu asa cum sunt si de ce nu pot fi ca ceilalti. Ma afund din ce in ce mai tare in mlastina sentimentelor mele si afara nu mai ramane decat repulsia, vreau sa va indepartez, vreau sa nu mai stiti nimic de mine. Azi m-am privit in oglinda si am incercat sa ma privesc in ochi, am vrut sa vad ce vedeti voi in mine atunci cand ma priviti, nu am reusit, cred ca sunt sortit esecului sau cel putin asa imi dati de inteles.


Va las ca poate va plictisesc cu tampenile mele, mai vorbim. Pa pa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu