sâmbătă, 26 februarie 2011

Sunt intu-un loc stingher, mic si fara lumina, peretii parca vor sa ma doboare, aerul e atat de inecacios ca simt ca respir otrava, intunericul imi e dusman si tot o data sfesnic, tot ce ating se transforma in venin si va omoara pe voi, nu ,nu mai pot iesi din labirintul de ruine pe care l-am creat tot eu. O mica faptura incearca sa ma ajute sa recladesc ce am daramat, ziduri intregi de sentimente cladite in ani de zile, dar eu am luat caramida cu caramida si am demolat tot,nu mai gasesc liantul necesar sa pot recladi acel faustos templu al nostru. Si acum, in genunchi pentru prima oara va cer ajutorul, ajutati-ma. Poate ca o merit, poate ca o merita, dar cine suntem noi, oameni simpli ,sa judecam pe alitii. Am cautat toata viata ceea ce noi numim dragoste dar nu am reusit sa o gasesc decat in tablouri biblice, am cautat intelegere dar nu am gasit-o decat prea tarziu, am cerut iertare si am primit mangaieri, ma sting ca o mica lumanare care a ars prea mult in altarul vietii. Si iar ma intorc in locul meu stingher , si iar negura imi va fi faclie, si iar scriu tampenii pe care doar eu le inteleg, si voua vi se pare nebunie. Acum pe bune, fara senimente sa judecati, ce am scris eu nu are nici-o noima pentru voi, cum si daca eu eram in locul vostru as fi gandit lafel.



va pup pe toti cei ce cititi.

5 comentarii:

  1. daca iti spun ca te inteleg,poate nu o sa ma crezi,dar totusi iti spun...Cred ca ai sufletul tandari.Numai un om care sufera poate scrie asa...

    RăspundețiȘtergere
  2. daca imi spui si cine esti poate te cred. oricum multam pt coment. semnati-va va rog.

    RăspundețiȘtergere
  3. Tu esti ca argintul viu,vorbesti,glumesti,te misti intr-una.Cine ar fi crezut ca esti trist? Ti-am citit aproape toate postarile si cred ca ai facut blogul asta ca pe un loc in care sa te poti exprima asa cum simti,intr-un anume fel.Cred ca motto-ul tau "Sunt asa cum sunt, sunt asa cum ma vedeti,sunt cum nu sunt" ar fi trebuit sa fie mai degraba "Sunt cum vreti voi sa ma vedeti,dar putini ma vad asa cum sunt.".Daca nu te supara comentul meu,promit sa zic cine sunt.

    RăspundețiȘtergere
  4. multam colega raman dator cu un suc :))))

    RăspundețiȘtergere